hårdträning beach 2006

hell yeah :) & det går galant. har äntligen tagit mig ur träningssvackan jag hade i vintras & tränar mer o mer. Skönt att kunna cykla till jobbet också. 1 mil fram o tillbaks ca :)

så idag blev det 1 h medelgympa pass & cykla 1 mil. :)

mån-tors kommer jag ha cyklat mist 4 mil :) hihi love my monark damcykel! :) dyr men en investering(som jag betalade mer än hälften för helt själv!)

idag ringde även lindorff till jobbet & snackade med micke(har angett honom som referens på mitt cv) så de pratade om vad jag var för person på jobbet etc etc. micke sa iallafall att lindorffsnubben lät nöjd. bra!

pengar på fredag. can´t wait! har redan spanat in ett par låga kilklackar som kommer vara supersöta till sommaren som vardagsskor, spanat in en del klänningar & bikinis(har slängt varenda bikini jag äger så i need a new soon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback