Långfredagen

hann inte skriva något inlägg igår. blev en lång dag igår. förmiddagen var väl rätt lugn, myste med fanny ute på altandäcket en stund,blev smygfotograferad till & med :O man kan ju inte vara glamorös jämt :O hehe,mysigt var det iallafall.


vid 4 tiden satte jag plattan i mattan & övningskörde till norrköping där vi skulle äta påsklunch med farmor,farfar,kusinerna, tomas & hans nya brutta.
äter som vanligt inte överdrivet mycket påskmat. är inte riktigt min grej. inte påskmusten heller,uäck! blev desto mer godis dock. spelade yatzyturnering på tvn med kusinerna o bror. satt mest & tog det lugnt pga huvudvärk. gasade hem till linköping framåt 21 tiden. Fick samtal från Sofie som ville att ja skulle haka med ut till krogen. Orkade inte(as usal på sistone :O ) sa att jag hellre sparar mig tills när vi drar till Sthlm nästa vecka o partajar.
Somnade rätt gott sen framåt 11, helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback