1

har snott denna lista från donnasandra, går ut på att man bara får välja en. jag förstår att alla de andra tycker det är svårt på vissa punkter.

Blogg: Linn
Stilikon: hmmm - ashley olsen
Mascara: lancome hypnose
Väska (du måste inte äga denna): Miu Miu patchwork i svart nappa (som i dagarna är i min ägo!) can´t wait!
Modell: svårt...får nog faktiskt bli vår alldeles egna caroline winberg
Skådespelare: kommer faktiskt inte på någon just nu....tyvärr
Parfym: promesse från charcharel
Resemål: australien
Skor: lackpumpsen från bianco ( som ska bli mina vid månadsskiftet!)
Designer: marc jacobs
Färg: jag är fortfarande helt insöad på blått!
Fulaste plagg:
Fulaste accessoar: buffalo skor
Mest användbara plagget:  klänning (man kan ha både till vardags,fest osv.det är bekvämt sitter inte åt & är så snyggt!)
Godis: lösgodis - hahaha!
Skönhetsprodukt: jag säger sömn ;)
Tv-serie (genom tiderna): håller med de flesta andra & säget SATC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback