fredagsbravaderna

eftersom internet hemma fortfarande är nere(pga seeega operatörer) kan jag inte lägga in bilderna från i fredags. det får komma någon annan dag.

vi träffades alla brudar hemma hos minerva där vi tjattrade & drack vin. drog in till stan vid 12 tiden.
gick in både på platå & platens(har aldrig varit där tidigare) det var ingen inträdesavgift pga att det var fredag. musiken på platens var rätt skum må ja säga. appletini är min nya favoritdrink. dyra tequilashots för 100:- styck
hanna hitta en hockeymålvakt,aicha hitta nån skåning & minerva & jag försökte lura alla att vi var syskon. haha! "papadopolus"
träffade även Hai som jag inte sett sen han flyttade till örebro.
sov hos minerva där vi(eller hon) lagade fiskpinnar,ris & spenatsås kl 4 på natten :P seriöst.
mådde lite sisådär dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback