men vafan!

nu får man tydligen inte heller läsa tidning på jobbet när man är i produktionen även om det INTE finns nåt att göra! men man får sitta & läsa aftonbladet på internet! vafan är det för stor skillnad? jag blir så trött när alla dessa fjantregler som införs utan att vi får ha något att säga till om! SUCK!
sedan du blev vår "närmsta boss" så har allt vänts uppochner. vissa saker till de bättre o visa till de sämre men detta stör jag mig nåt enormt på! när det väl är lugnt kan man väl få unna sig lite.
enligt dig så ska tidningsregeln vara lika för alla, men jag gick & köpte tidningen till MIG själv. om de andra blir avundssjuka eller vad de nu ska bli, får se väl helt enkelt gå & köpa sig en egen tidning!

tex:
om jag går ner till priso o köper en aftonbladet i tidningsform, får jag då inte läsa den när ja kommer upp? men att jag får läsa aftonbladet på nätet? jag tycker det låter sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback