snart är allting fixat inför julen!

efter att ha dragit hem från stan(orkade inte ta bussen, lat ja vet!) så tog ja bilen ut till ikea för att köpa julklapp till lillebror, hade sett ut en sak i stan men va inte exakt det ja tänkt mig så ja hoppades på tur ute på ikea.(anledningen till att ja inte säger vad ja köpt är att han ibland läser min blogg...) Jag hade iallafall grym beslutsångest. men tillslut fick jag nästan köra ole dole doff, nä inte riktigt :P

så nu har jag bara en liten grej kvar till mamma så är allt fixat! vet redan vad hon kommer få så det är inga problem. får nog köpa det på lördag efter jobbet eller nåt... har inte tid tidigare(om ja inte får tillbaka pengarna för halsbandet imorn, då hinner ja fixa innan jobbet :P)



just det! har även hunnit boka tid för klippning & färgning tills den 28e. perfekt att jag tog ledigt på klämdagarna :) blev krea team ovanför sportif. moster petra(hårtekniker,loreal) sa att de är väldigt bra & håller hög standard. Dock vet ja inte hur mkt det kostade så ja kommer väl få mig en chock när håret är klart.
anledningen till att petra inte kommer färga håret på mig är att hon i vilken sekund som helst ska bli mamma för första gången + att de har precis flyttat in i deras färdigbyggda hus(byggt från grunden.) så tiden finns helt enkelt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback