workning nine to five?

det skulle vara helt underbart om man hade dessa arbetstider! eller 8-16. dock har jag inte denna turen... jobbar 13-21 idag & imorn....SUCK! dock hann jag med att luncha med linnea innan jobbet,första gången jag såg henne sen hon drog till australien.
hann även fynda ett riktigt schysst smalt lackskärp på lindex för endast 39 pix!

just det, jag höll vad jag lovade igår på make up store kvällen! man blir så frestad att köpa allt de erbjuder! min vän tina är besatt av make up stores produkter! igår shoppade hon för "bara" 750(efter att 20% rabatt har dragits) nån gång kom hon hem med smink för 1500 efter rabatt. crazy.

köpte som sagt va mina 2 läppstift samt en liten julklapp till sofie... that´s it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback