Helg : finally!

idag direkt när jag kom till jobbet tog jag ledigt imorn. förhoppningsvis ska familjen & jag ner till kisa imorn för att mysa & åka lite skidor, det hinns antagligen inte med nån skidresa iår. Samt att det inte är fel med långhelg :)

fick även lönespecen idag, fick som vanligt lite midre än vad jag hade trott, fattar inte vad det är för fel med beräkningen av lönerna :O förvånar mig inte speciellt mycket om det förskingras pengar :O eh hehe :S borde vi inte även få betala lite mindre i skatt, nu med den nya regeringen. Ännu en punkt där det inte syns nån skillnad. Eller har jag kanske helt enkelt en oseriös arbetsplats? Är iallafall dock trött på att alltid bli besviken varje gång specifikationen kommer. Men denna månad är jag nästan bombis på att dom räknat fel på lönen, för jag har skrivit upp varenda dag,alla timmar jag har jobbat förra månaden. På pappret står det att jag har jobbat 5 timmar mindre än vad jag har gjort. Jävligt skumt. Ska dock undersöka detta under helgens gång o konfrontera detta på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback