Helgen etc:



här har vi en före & efterbild på mig i gamla & nya hårfärgen.
Trivs jättebra i mitt mörka hår :)
på bilden har jag även på mig den nya klänningen som är mitt senaste tillskott i garderoben.
klänningen invigdes igårkväll på krogen för att dansa de lurviga! :)


en bild på sminket jag fick tidigare i veckan:



i lördags kväll var det iallafall dags för utgång. har inte varit ute på över 1 månad! drog på mig nya klänningen(bild ovan), mina röda lackpumps för att sedan bege mig till sofie direkt efter melodifestivalen. drack lite cider o begav oss sedan in till stan. först ett snabbstopp vid Mc Donalds för en cheese på vägen. sen la scala som vanligt o därefter dansa de lurviga på plaza. kvällen slutade med att jag somnade i krilles säng.

jag va typ den enda som mådde bra idag dagen efter. både sofie o krille var bakis(okej ja lite seg i huvudet men mådde annars mkt bra) sofie o jag har dock svullat rejält. smällde i oss varsin chips påse. urk - jag mår fortfarande illa av ostbågarna.

måndag imorn o en heeeel arbetsvecka framför sig :S oooorrka! dock är det ju pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback