Kisa

dfjc

Ahh :) tog ledigt från jobbet idag för att haka på familjen ner till Kisa för att åka lite slalom i backarna. Har längtat läänge på att få åka skidor, ett år sedan exakt faktist, då förra året i Åre på sportlovet.
Det var lite kallt i början, men vid lunchtid var det -2 grader & lagom sol. perfect :) dock hade jag lite känningar i högerknät som jag haft nu i två dagar(brukar ha problem till & från med knäna, men det är nog dags att kolla upp dem)

o på tal om knän... bror puttade nyss in mig i dörrkanten så jag drämde i vänster knä pretty ordentligt.
AAAAAAAJJ! buhuu nu har jag ont i båda knäna & rör mig lite halvt invalidiserad :S ajaj, ont i båda knäna varav det ena just nu har ett stort rött märke som kommer förvandlas till blått imorn. bör allså ta låga klackar o klänning som täcker knäna imorn vid utgång.

suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback