loreal

v fdz
Idag efter jobbet drog Elin & jag först till körskolan för att plugga lite körkortsteori, slutade dock med att ja inte klarade C-testet(nåra ynka poäng ifrån :S) 16.48 sprang vi därifrån bort till Scandic Hotel för att möta upp Krille. För inne på Scandic har moster Petra o hennes kollegor casting för deras vår/sommarvisning. jag gick ju visningen förra året för dem & det var riktigt kul, så varför inte testa o hoppas att jag kommer med även iår :O (tro dock inte att ja enbart får komma med pga min moster.) Dock vill jag iår helst inte klippa håret(har precis klppt & färgat det) o skippa färga om det går, men jag färgar hellre än klipper om jag får "välja" ett alternativ(dont think so) men det finns även de som kommer få styling i håret - det vore perfekt isåfall. Dock kan jag säga ifrån om det skulle vara så. Soo that´s cool.
Vore kul om elin krille o jag får gå alla 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback