Man ska aldrig ge upp hoppet! :)

klj

O den är ÄNTLIGEN MIN!!
jag som har suktat efter den i ett par veckor nu.
Hade gett upp hoppet om den vita drömmen som skulle vara perfekt till sommaren
kommer ihåg när jag såg den på H&M.com,
mamma tyckte ja skulle vänta en dag innan jag beställde
men när jag väl skulle beställa den hade den tagit slut i varenda storlek
blev då inte så väldigt glad direkt.
har sedan dess gått in på H&M.com varje dag o checkat läget efter den
samt gått ner till butiken & frågat om kollektionen kommer in till Linköping
men fick till svar att kollektionen endast kommer till "storstäderna"
trots att linköping iallafall är 5e största staden

MEN
så en dag när jag som vanligt  tog en sväng ner till H&M på lunchen
så drogs blickarna till en vit dröm, endorfinerna började sprudla,
för DÄR hängde den! O den passade perfekt! Åh!
totalt lycka! :)
Vilken tur jag har som har en pojkvän som kan låna mig lite cash tills jag får lönen
annars hade jag blivit ännu ledsnare, nu när den hade kommit in.
så thanks krille <3

Lycka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback