jädrans sjukling

jag pallar inte med att vara sjuk längre, har i princip varit sjuk i en vecka. blä! först febern & huvudet, sen feber,huvudet,näsan, nu huvudet,näsan & hosta! BLÄÄÄ

va nog inte så bra att jag gick till jobbet igår, rösten blev bara sämre & sämre, slutade som tur vad vid 12,(3,5 timmars jobb) sen fick iaf rösten vila 1h, sedan intervju för brothers på ikano. den kändes bra. så jag hoppas på det bästa. har iaf klarat den första sållningen(de hade fått in ca 90 sökande) vet dock inte hur många de tagit in för intervju.
nyår



Imorn ska Tina ha 21 årsfest.
jag hoppas jag är tillräckligt kry för att gå.
men jag tror att jag skippar utgång
(som antagligen blir)
dels är det inte bra för mig samt att jag ska fira
 farmor 60 år på söndagen. 
jaja.. nu tar jag en dag i taget.















 

p.s. jag är krilles sockertopp, tihi d.s

Kommentarer
Postat av: Krille

klart du är

2007-01-26 @ 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback