måndag

helgen slut(trodde jag :P) drog till jobbet som vanligt o kom dit 8.20 som vanligt. dock dök ingen alice upp. ringer krille o frågar om ja får komma hem till honom. tar 201an dit o smyger mig in till en sovande krille o väcker honom försiktigt.  myser en stund. drar sedan in till stan där jag bjuder på lunch på ming palace.jummy! jag blev iallafall proppmätt. träffade krilles mamma en snabbis.  sen köpte jag en grå klänning på gina(en likadan som ja redan har i blått)  gick sedan upp till cafe gränden där ja i torsdags lämnade in en CV. fick komma in på en halvdan jobbintervju. han verkade väldigt nyfiken & positiv. fick även höra "du har en väldigt fin bakgrund" (i syfte på mina meriter - den första som komenterar detta :P) men ja ska iaf dit på onsdag o jobba(gratis?!) i 2 timmar för att testa på o se om det är nåt för mig samt att få lite kassavana. känns gött att mitt sökande leder nånstans iaf. skulle tränat pass med mamma, men ja missuppfattade o åkte till kanonhuset istället för tannefors. urk segt. :S så ja får inte träna idag. men ja ska träna med krille imorn förhoppningsvis. (om hans rygg blir bättre)
 

jag shoppingberoende? va neeedå :P

dagens hiss: jag känner mig väldigt generös, samt har ett timjobb på g om ja trivs.

dagens diss: min lön kommer vara skit denna månad :S buhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback