sjuk

va lite småkrasslig i helgen, trodde att jag hade blivit frisk. men icke då. feber, huvudvärk & snorig. blä :S
jobbade idag ändå. tydligen slutade vi 12 idag, utan att jag visste det, hade gärna jobbat heldag. menmen. drog hem o pluggade lite teori. så det kändes iaf bra. trotsade febern o gick en promenad med sofie(& självklart innehöll den godis :P) men det va kallt ute dock så det blev en ganska snabb promenad. jobba imorn med, need the money. kommer få skitlön denna månad med, så ja måste jobba på lite så ja får fetingare lön nästa mån(lagom till vårkollektionerna)

dagens hiss: att jag har varit duktig & pluggat lite teori
dagens diss: att jag är sjuk, o att mina naglar fortf är katastrooof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback