vind

satans vad det blåser! helt sjukt! sov iallafall till halv 12 idag. har fått sova ikapp timmarna jag missade i veckan. har varit skönt med en slapparhelg. har även fått veta hur ja får tag i ett kjl halsband :) tacka vetja bloggarna! :) det vore kul att starta en modeblogg, med dagens outfit, tips etc. frågan är om jag har den tiden, tycker ju heller inte om min kamera(9 av 10 bilder visar ingen rättvisa) hmm. tål att tänkas på.
igår blev det iallafall mkt att äta. lagade enchiladas med krille som vi bjöd pappa,bror o daniel på, varpå smältes ner med fika o spelet bluff.

klänni g
jag i min svarta dröm från H&M nyår 06/07, här med tina

dagens hiss: jag känner mig utvilad inför kommande vecka
dagens diss: stormen of course. vad har mänskligeheten gjort med klimatet & vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback