zZzZzZzzz

idag råkade jag försova mig 1h, vaknade halv 8 istället för halv 7. snabbt in i duschen,frulle på vägen, allt i flygande fläng. kom dock bara 8 minuter sent till jobbet! stark jobbat! :)
köpte lunch på wok away idag: kycklingfile,färska grönsaker,nudlar & ostronsås. fillibabba!
på varenda rast idag jag haft har ja suttit och knåpat ihop olika cv:s.
..så efter jobbet drog ja till tornby för att lämna in en CV till brothers på ikano. wich me luck! butikschefen var iallafall väldigt trevlig.

snart dags för ugly betty & grey´s :) (+körkortsplugg)


dagens hiss: mina naglar! dom är förskräckliga!(enligt mig!)
dagens diss: att jag bara kom 8 min sent trots att ja försov mig 1h(för att se det från den ljusa sidan!:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback