back to work

måndag...regnig måndag. Börjar tidigt gör jag med. började nu kl 08.00 zZzZz. fick ta bussen 07.17 bara för att 202 är så sölig & ska åka runt heeela linköping innan man kommer till resecentrum.

påväg till jobbet på bussen i lambohov(2 hållplatser från min) gick det på en tjej med en välbekant väska, var tvungen att spana in lite närmre - omg en helt äkta chloé edith bag! en härligt chokladbrun sådan. ååh den var underbar i verkligheten. O så hade hon perfektionistiskt hårförlängning. Jag blev en gnutta avis.längtar verkligen tills mitt hår blir lääängre! till råga på allt såg hon ut att inte vara mer än ca 15-16 bast :O jisses! hoppas hon tjänat ihop till den sj(hur stor är sannolikheten?) annars är hon bortskämd. röd fin klänning hade hon också.

dock är jag riktigt nöjd med min lookalike från indiska, men chloé:n. WONDERFUL!

än så länge verkar dagen lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback