förmiddags shopping

idag jobbar jag 12.00-21.00 så på förmiddagen passade jag på att shoppa lite :)

drog ner till stan tills det öppnade vid 10.00. sprang runt i de flesta affärer i hopp om att finna bra baskoftor till kallare tider. letade överallt men hittade dem inte. sista stoppet & sista hoppet blev solo, där fanns de! köpte 2 koftor,en vit & en svart från resteröds, dock bara 30% rabatt men köpte dem ändå.fanns bara en svart o en vit kvar o i min storlek.

så totalt shoppade jag
2 koftor,solo - 30% rabatt
kuvertväska,bianco - 50% rabatt
skinnväska,indiska - 60 % rabatt
klänning, H&M ordinarie
skjorts, Vero Moda - ordinarie
parfym,åhlens - ordinarie

får se om jag behåller rubbet.

visar antagligen bild senare idag om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback