helgbestyr

i fredags slutade jag tidigare från jobbet vilket resulterade i lite stanshopping. bytte mysklänningen från gul till en ljusgrå. i samma veva hittade jag sista paret raybanlookalike:is som jag haffade(199:- ) 
drog till krille senare på kvällen & myste lite. han hade lagat "krilles special" mums! kollade på terminator 1 & disturbia(som går på bio) sistnämnda var rätt läskig. satt spänd som en fjäder under hela filmen & självklart skulle krille sitta o peta på mig hela tiden så jag skulle hoppa till. :S 

åt krilles special till frukost på lördagen samt kollade på linas kvällsbok. helt ok film.
på kvällen drog jag till linda & hade mysgrillkväll. åt tills jag sprack. tog en härlig kvällspromenad samt kollade på saturday night fever. trodde den skulle vara bättre än vad den var(den är ju trots allt en klassiker....)

idag söndag åkte jag ner till kisa för att fira födelsedagar. mormor 59 & jim 18. åt tills jag sprack idag med. 
ska snart se terminator 3 tror jag . pappa har fixat ner nån film som kanske ses sen med.
vilken filmhelg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback