helgen

har haft fullt upp med annat i helgen så jag har inte haft tid för bloggen helt enketl :)

i fredags försökte jag i sista minuten, få med nån & se Per Gessle konserten vid Cloetta Center. Dock var det ingen som nappade. Men efter massor tjat fick jag iaf med dem för att lyssna på konserten utanför :) alltid nåt!
så vi satt i gräset på filtar o myste med lite cider utanför, va lika härligt det. kändes så somrigt! :)

i lördags degade jag i princip hela dagen. hakade med mamma o pappa ner till båten, men det blåste så dant så jag satt fullt påklädd i solstolen. dock tog solen rätt bra ändå. hade värsta märket när jag kom hem :S
åt asmkt god grillad mat,gjorde mig sedan iordning & efter lite komplikationer va vi på förfest i stan,som resulterade i att jag tydligen blev rätt på lyset. drog in o gick på platå(som vanligt förvånar det mig att ja kommer in även fast det är 20 års gräns - även om jag visar legget.)
fyllekäk vid 02,blev fivan o lite pizza. dagens efter funderade jag bra länge på "vem betalade pizzan" för jag själv gjorde det iaf inte(hade med mig cash o räknat på det jag hade kvar dagen efter kan ja inte ha betalat pizzan.) krille tror inte att han har betalat pizzan så jag måste ha fått den gratis på nåt sätt :P haha men det gör inget :)
drog hem till ralle & sov.

söndagen spenderades med glass & minigolf som jag självklart vann :) krille har aldrig nån chans mot mig! im too good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback