höstspaning

har börjat spåna i vad jag vill inskaffa inför hösten,detta har jag kommit på:

ett par härliga koftor,har bla spanat in en grovstickad klänning med mysig krage på gina,ska testas vid lön.(har även funderat på lacktajtsen  som bilden visar, men nje det är inte min grej.snyggt på andra..)

nya höstskor. ett par låga. bra komplemet till mina bruna höga stövlar.

nya jeans. gärna ett par acne. tajtare nedtill & lite slappar upptill. hatar tighta jeans vid midjan. får ont i magen & mår dåligt av det.

armband i massor, gärna ett dyrt hermes, men mitt tigerarmband kommer bli klockrent det med!

nån schysst väska, helst en mellanbrun - chloé edith vore perfekt(då har ja ju min lookalike från indiska i svart o sen den bruna.) enkel elegant som håller i flera år. den finns just nu på rea på net a porter.
såg även en skitsnygg väskserie med 2 väskor för 500:- på H&M i mammas amelia tidning. ett bra alternativ där med.(dock kommer de väl antagligen ej till lkpg...suck)



bilder från: net-a-porter,acne,din sko,gina tricot & hermes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback