proffsigt kicks!

igår reklamerade jag min dior mascara där hylsan hade gått sönder(inhandlades för snart 1 mån sen) dock hade jag inte kvitto. hade innan varit i kontakt med kundtjänst via mejl med att man kan spåra betalningen via kickskortet. hade även förberett mig med ett kontouttdrag.

när jag väl kom dit sa jag som det var, men de behövde varken se kontouttdrag eller kontrollera kickskortet.
fick en ny direkt. frågade om jag fick byta till lancome(som kostar lika mkt) gick utan problem. fick en stor burk med foundation som jag skulle testa för att se om den var bra, köpte nytt brownzingpuder & fíck även testdoft från chanel 05 samt på schampon :)

det kunde inte ha gått bättre! :) proffsig personal på kicks-ikanohuset i linköping! :)

image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback