sur

jag som vaknade på ett perfekt humör...
dåligt väder(varje helg - o fint i veckorna)
jag kan inte koppla in mobilen till datorn, utan programmet säger "installera" om & om igen.när bror testar med sin mobil(vi har likadana med i olika färg) så funkar hans helt perfekt(med min sladd) så jag fattar inte vad felet är! har testat o stoppa in cdskivan o allting. kul o ha "problem" med en ny telefon..... säkert fel på den bara för att jag köpte den sista de hade i affären, dvs demoexet(som ändå va superlarmat o satt fast så man knappt kunde röra den) helvete.
får väl fråga Nille på jobbet om hjälp eller gå tillbaka till elgiganten o fråga Ralle om hjälp om jag inte kan lösa det.

o så har helgen i princip gått utan att jag har gjort ett skit & har ett cp-schema nu veckan som kommer....

jaja ska ta ut mina agressioner sen på gymet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback