massor av paket

igår morse innan jobbet, stack jag till posten för att hämta ut paketet med armbandet & oversized skjortan från glitzy. självklart klarade jag inte av att hålla mig till jag kom hem med att öppna paketen, öppnade dem direkt när jag kom till jobbet istället. skjortan va blå/vit randig. trodde den skulle vara helblå, men den va snygg ändå. armbandet va finfint det med så jag behåller både och.

efter jobbet drog jag & hämtade min mobil på elgiganten som jag köpte igår. ah skönt med en ny, min svarta motorola razr V3 är visserligen snygg men hade inte vad jag krävde i teknisk väg. nu har jag en bra kamera o bra musikmobil. jag är nöjd :)

hade även ett paket när jag kom hem, från cocoo. armbanden hade kommit. nitarmbandet till min kompis o läderarmbandet till mig själv. det va bättre än vad jag trodde det skulle vara :) så jag va supernöjd

dagen kändes som en liten julafton :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag gissar att det var någon som ficklöneförhöjning när hon bytte jobb..:) Kramar

2007-06-30 @ 03:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback