väx upp!

fick höra igår av en på jobbet ,att hälften av de på teknisk support sidan stör sig svinmkt på att jag går runt i klackar.speciellt tjejerna tydligen. han hade hört en del som snackat illa om det & att de tycker det är störande. blev verkligen svinirriterad på det :S att de ens orkar lägga energi på sånt. jag jobbar ju inte ens på samma avdelning som dem, går ju endast föbi dem när ja kommer,ska äta o går hem. 
det är ju förfasen vuxna människor vi pratar om, har de inget bättre för sig än att klaga på andra, sköt era jobb istället! Antagligen är tjejerna bara avundssjuka, för det är så tjejer fungerar, avundsjuka = skitsnack.
istället för att snacka bakom ryggen, gå fram o säg det till mig istället! visserligen kan de inte förbjuda mig eftersom det vore diskriminering men ändå!


nästa gång jag går förbi & har klackar på mig - ska jag stampa lite extra mycket....


Kommentarer
Postat av: linnea

En tanke bara sandra... varför inte visa hur löjliga de är genom att ta av dig skorna o låssas smyga förbi deras avdelning, låta dom se hur dumma de är... Titta din inkorg(mailen,) det ligger något o väntar på dig.
Kramar

2007-07-01 @ 05:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback