Den har kommit!

ringde till hem både igår & idag för att fråga mamma om mitt halsband har kommit i brevlådan, & idag sa hon att det låg ett paket från www.kyssjohanna.se där i :) soft!
Nu ligger det här framför mig på databordet inpaketerat i plast, vill inte slita upp förpackningen eftersom man inte får skicka tillbaka den då. När jag först såg halsbandet kändes det en aningen plastigt(själva äpplet & röda färgen)
men halsbandet är ändå snyggt, vill testa det men det går som sagt inte....tänker visa för sofie o fråga vad hon tycker sen...

idag har jag varit & bytt storlek på tröjan som bror fick igår,han tyckte den förra satt tight(vilket jag inte alls tyckte) men visst om han ska bli nöjd var ja tvungen o byta storlek.'

har även hunnit med lite shopping idag meeeed. har köpt en kort röd kofta på gina tricot samt spanat in en såååå grymt snygg svart skinnjacka(på bikbok av alla ställen) kvaliten va skitbra,priset likaså(999) för om jag skulle gå o köpa en på wasa skinn & mode skulle ja få lägga ut minst 1500:- på en i princip likadan jacka.

i´m a shopaholic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback