fredagen

blir lite snack om freagen nu,eftersom jag skulle se på jordan rättsläkaren igår(vilket jag blev väldigt besviken på. del 2/2 hade inte alls någon spännande upplösning :( )

jag gjorde inte så supermycket igår. men mamma & jag drog & tränade på friskis&svettis.övningskörde dit. hon körde medel/styrka pass & jag gymade(pga knäna) tog det som sagt va lugnt med benen, men körde lite crosstraining kondition i 20 min(fick räcka som uppvärmning) sen styrketränade ja så intensivt att mina biceps&triceps dog :P haha!
övningskörde hem & fick besök av sofie som va utelåst :P spelade lite finns i sjön med henne(har blivit besatt av finns i sjön :P haha!)
fixade mig sen iordning & drog till jobbet, blaj :S dock jobbade jag bara 16-20 så det dög väl...
fick lönespecen igår på jobbet med :) fick typ 800-900 kr mer efter skatt än vad jag trodde jag skulle få! :) så jag blev kanonglad!(första gången jag blev positivt överraskad för lönen...) fick iaf ca 800-900 kronor mer efter skatt så det är gött. ska dock spara en del pengar denna månad, så jag får ihop lite cash till sommaren så ja slipper jobba så mycket då.(o till körkortspengar - eftersom jag har tagit lite förmycket från dem till shopping när ja gick i skolan :O ) :P :P
när jag kom hem från jobbet hade familjen premiärgrillat för iår. fick värma på lite o äta, mums! såg lets dance o lite andra program o sov sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback