gårdagen

fanns inte riktigt tid(eller plats) för datorn igår. bror ockuperade den hela kvällen med sitt arbete om glas :P
han som förövrigt har börjat gymma o vill köra armbrytning(&spänna musklerna) med mig hela tiden för att bevisa att han är stark :P haha!

igår kom sofie hem från stockholm iallafall. sen blev det att vi drog ner till stan direkt. Ams hade nåt öppet hus också där företag sökte personal. jävlar vilket kaos det va där när vi kom. fullt med folk överallt! kollade på 2 jobb som vi sökte till i all hast(ehm tog 40 min :S) sen blev det att plöjja igenom lite affärer. lämnade tillbaka kjolen o skärpet som jag köpt på lindex. köpte istället en ljusgul tunnt stickad klänning på gina. hittade även väskan!(har för mig om att sofi farman hade lagt upp bilder på små vårväskor i mån o spanade in en jättesöt på bianco) dock va ja där i förrgår men då fanns den inte, men igår hängde den där! va tvungen att haffa en direkt! efter det mötte vi upp tina & linda för att premiär äta glass på bosses glassbar! (när bosses har öppnat då är det vår/sommar!) det är hela linköpings favorit glassbar, så ibland är det aaslång kö! vi slapp det som tur var ;)
fick föresten en kommentar om att min jordgubbshalsband va fint av tjejen i kassan på gina tricot, blev glad :)

dagens köp:

 klänningen & väskan


gårdagens outfit:



klänning: H&M
halsband: kenneth jay lane
väska: indiska
jacka: wasa skinn & mode
skor: donna girl

Oj vilket långt inlägg!


Kommentarer
Postat av: Britta

Snygg outfit och fina köp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback