Loreal - because you´re worth it!

Igår gick jag modell för loreal paris. gick även våren 2006,så jag kunde redan rutinerna. samlades kl 09.00 för hår&make. jag blev först mörkare i håret(en mörk röd färg) fick behålla längderna på håret(de klippte ingenting) så det var skönt. fick fullt med hårnålar i håret som skulle skapa ett stort afrohår. borta vid sminket fick jag en stoor silver/glittrig makeup. vart sviiincoolt. elin fick page & en rödbrun färg i håret med. lunchen bestod av en kycklingsallad med krytonger,sallad etc. fanns även potatis o sås. ett par timmar senare blev vi eskorterade till konsert & kongress där scenen var uppbyggd. fick köra igenom koreografin nån gång, sen blev det ombyte. vi hade kört "fitting" kvällen innan, men jag skulle iallafall ha på mig en vit halterneck klänning som gjorde att jag såg ut som en grekisk gudinna typ. fick ha mina egna silverballerior. vi vart även bronzade med solpuder över hela kroppen för att få den där solkyssta looken.
när dom tog ut hårnålarna hade jag verkligen stööörsta afrot. ascoolt. sen fixades frillan till på scenen då dom "sydde" det med silvertråd. vart ascoolt. sen lite catwalk o sen när alla hade gått vart det final. då hade dom bubblor som flög runt hela scenen,vilket gjorde det en aningen halt på scenen, men det va svincoolt :)

dock tog det en tid att få bort sminket o frillan,men lyckades totalt efter en kvart ;)




fler coola bilder kommer, på fler modeller, fler frillor,colla outfits mm :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej, ja de är illa när den inte håller så länge. min kan hålla en vecka :) hihi.

tack!

Postat av: Malin

Häftiga bilder :)

2007-03-18 @ 22:01:25
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Josieeme

haha cooolt , ja det var verkligen likt den bilden!! toppen tyckte jag var störtskön, tänk med ett par svarta leggings och låga ballerinaskor..likey:]

2007-03-28 @ 11:05:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback