övernattning

drog till krille igår som sagt. har aldrig varit hos honom sen han flyttade från ekholmen till hackefors. råkade gå av 3 busshållplatser förtidigt så ja irra omkring lite medan krille & jag försökte hitta varandra, vilket vi efter en stund lyckades med. gick en lååång stund för att komma till affären(kändes som en halv evighet) köpte cheeseballs & schweppes citrus ("våran dricka") sen traskade vi hem till honom(som även det tog en evighet) huset såg jättestort ut på utsidan men inuti va det ganska litet faktiskt. blev lite förvånad. krille delar även rum med sin bror(vilket ja iofs redan visste) men han blev utslängd igårkväll(han skulle ändå ut o festa as usual) åt räkröra med hans pappa & maggan.åt lagom så ja kunde få plats med massa cheeseballs. såg king arthur men den var kass :S somnade sen tillslut vid fyra(eller fem med sommartid) kill på ryggen & jag somnar som en stock!

krille ligger nu i sängen & sjunger"ensam,jag är så ensam,har inte någon att kramas med..." så ja får väl o ge honom en kram :P (krille vill att jag skriver att han är väldigt matcho- men nu låter han ju bara ännu larvigare :P) haha! o så är hans datorskärm knäpp som helt plötsligt blev rosa!

Kommentarer
Postat av: denise

Joo jackan e varm men den är tyvärr inte min utan min syrras ;) hehe.. Mens är inge kul nej, usch! Men jag har knappt nån så d är jätteskönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback