wok away :D

varken jag eller johanna var sugna på matlådorna vi hade med oss idag till jobbet, så när klockan slog tolv rusade vi, daniel & herman till Wok Away för lite Take Away lunch :D alla köpte en "yum yum" : äggnudlar,kycklingfile,ostronsås,färska grönsaker & till det får man en 33 cl cola till för 55:- smaskigt & billigt :D

& jag som skulle köra en nyttig vecka :P det gick ju bra... redan idag har jag ätit 2 chokladbar´s & nu ligger en kockosboll som väntar på mig ute i köket ;)

.....

kollade nyss mina slantar på internetbanken, & oups har redan bränt lite mer än hälften av lönen :O shit happens.har ändå kvar ca 1500:- i fast utgift samt en födelsedagspresent till Krille. Men jag hittar alltid nåt sätt att överleva på :O ;) Har iallafall köpt "it" halsbandet :) det är huvudsaken, som förövrigt borde komma på posten snart :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback