www.kyssjohanna.se

förut imorse betalade jag mellanskilladen till kenneth jay lane:s röda jordgubbe med kristaller :)
beställde som bekant röda äpplet först, men var inte riktigt 100% på om ja skulle behålla det. skickade därför tillbaka det o beställde istället jordgubben. som tur var la de undan en jordgubbe till mig, för några dagar efter hade den helt tagit slut på deras lager!(vet dock inte hur stort lager de har) men en ny beställning kommer om ca 3-4 veckor, samt att det är lång kö på halsbandet! jisses vilken tur ja hade! halsbandet kommer väl anlända senare i veckan, ytterligare rapport kommer ;)

kan även varmt rekomendera sidan där jag köpte mitt halsband,
www.kyssjohanna.se
information om allt man undrar över finns på sidan, vid ytterligare frågor får man svar snabbt via mejl.
det är säkert,enkelt & bekvämt att beställa från dem via förskottsbetalning. paketet(som är riktigt gulligt!) kommer 2-3 dagar senare hem i brevlådan! :) med förskottsbetalning slipper man ju all extrakostnad(postförskott 50:-) som kan tillkomma (kyssjohanna har även fri frakt!) så med förskottsbetalning betalar man enbart för det smycke man beställt.

smyckena ligger dock lite högre i pris, men kvaliten & utseendet väger upp! se det som en investering ;) smyckena är tillverkade i USA av smyckesdesignern kenneth jay lane him/her self. så det är enbart äkta vara!

får passa på att tacka krille för att jag fick låna 205:- till mellanskillnaden <3

 kenneth jay lane´s kristalljordgubbe, 1150:-

p.s. kyssjohanna har även supersnygga smycken från fler märken, bla cc skye, alex&chloe - värt att spana in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback