dålig dag

ingen bra start på veckan fick jag inte. för det första jobbade jag mån-lör förra veckan vilket tog kol på mig. ingen helg fick jag heller. när jag kom hem åt jag,sen stupade jag. såg sedan en film. jag somnade i filmen med tv:n på. vaknade mitt i natten & stängde av den. vaknade vid 13 dagen efter(söndag) va fortfarande trött. gjorde inget. orkade inte ens plugga.la mig tidigt.  INGEN HELG!
fick dock lite sovmorgon idag, när ja vaknade hade ja faktiskt lite ångest. första tanken var "ohnej jobba till 21" fan. (jobbar en seeen vecka typ hela veckan,fan!)ångest för provet imorn + att jag hade lovat att lämna in papprena om tingsrättsbesöket.inte klart
till råga på det så sitter inga kläder bra,sminket blä,håret kaos, min mobil cp(registrerar inga missade samtal!)

jag har en dålig start på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback