hektisk dag!

idag har jag hunnit med mycket. har dock blivit lite småbrått!
jag skulle gå upp kl 08 för att köra en vända med hantlarna o träna lite annat, men på nåt sätt somnade jag om innan jag hann ställa om klockan! jag vaknade halv 10. panik. äta frukost,sminka basen,mata fanny,klä på sig för att sedan sticka iväg i bilen & åka till konsum för att fixa parkeringspengar.
åka fort som attan till stan & parkera i baggen, springa till elsas & lämna in inlämnuppg samt lämna in ansökan om religion A till våren.
sen springa till åhlens & köpa torrschampo(hann inte duscha håret imorse!)
sen springa till systemet & köpa dricka tills ikväll
springa till dna & lämna tillbaka skor
springa till bilen & köra racer till jobbet.

att tillägga : jag kom till stan ca 30 min innan jag började jobba & jag kom bara 5-10 min sent :P haha, yes!

precis innan min lunch började, fick ja ett sms från posten att mitt laredoutepaket har anlänt. kör dit i ilfart hämtar ut det,äter snabbt när ja kommer tillbaka. hinner precis

att tillägga : min lunch är på 45 min

nu ska ja koppla av sista arbetstimmarna,sen gasa hem,hämta ut kontanter tills ikväll, gasa hem, göra mig iordning & ta bussen in till stan för att partaja heeela natten lång!
sen imorn råplugga(hoppas ja inte är allför bakis) haha. annars har ja heeela söndagen. det är därför ja går ut ikväll så ja får en "extradag" plugg :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback