felklipp :S

igår sprang ja runt till olika frisörer för att få en akut klippa lugg tid. det var fullt överallt! (lättare att få tid en lördag!,konstigt ja vet. eller så hade ja tur då eftersom ja fick tid direkt på första frisören ja besökte) men tillslut tog ja en tid där ja fick vänta i 45 min.
jag bad tanten(övre medelåldern) att putsa till luggen lite, allså att den fortfarande ska vara lång men att ja kan se.
vad tror ni hon gör. hon klipper den spikrak så luggen står rakt ut o klipper den så kort som till ögonbrynen när den är blöt, sedan fönar upp den till pufflugg! den blev svinkort(trots att ja platta som en idiot när ja kom hem)
jag ser ut som en liten skolflicka :S helvete! ja blev så chockad att ja inte fick fram nåt ord utan betalade o sprang ut. givetvis skulle ja inte betalt, i all hast fick ja inget kvitto vilket inte heller är så bra...

så nu blir det uppsatt lugg ett tag. måste ha massor hårnålar för att den ska sitta på plats. inte det finaste... suck... jag ska aldrig gå dit igen!

hoppas att luggen växer ut lika fort som sist!

Kommentarer
Postat av: MinnieBlue

Hej du, jag läste din blogg om luggen och började skratta hejdlöst! Samma sak hände mig förra veckan!!!! ARGGHHHH så arg, jag kom mig heller inte för att säga något utan betalade och gick utan att säga så mycket. Dumt jag vet, men var i lite chock tillstånd. Jag kan trösta dig med att luggen faktiskt växer ganska snabbt, min har växt så att jag nu kan föna ner den ordentligt, förut stod den rakt ut och upp, hemskt! Mina kursare trodde jag hade testat ngn ny modern frisyr....hmmmm jag lät dem tro det hihihi. ha det bäst!

2007-11-01 @ 11:22:52
Postat av: linda

Hej...var var du någonstans så jag vet att jag aldrig ska gå ditt!?

2007-11-01 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback