kortfattat om helgen

i fredags jobbade jag till 22. drog direkt till platå för en drink med födelsedagsbarnet. hon fick även en present av mig, sminkning på face. snackade med nya trevliga männskor. stötte på nille o co. det va trevligt. mötte även min forna danslärare, mer säger jag inte. hem med sista bussen, testa tröjan o jackan mitt inatten. sen sova

i lördags gjorde jag inget speciellt. drog till pojken på efm. vi köpte massa mat o annat onyttigt. käkade tacos på kvällen(jag hjälpte faktiskt till o lagade maten!) sen svulla o film, chuck & larry. den va mkt bättre än jag trodde den skulle vara. spelade även en del tvspel också. har blivit helt addicted :P haha!

mat på sängen på sön,mer tvspel o mkt annat. skulle åkt på  homeparty,spafest hos tina. men spatanten va sjuk så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback