off

är lite seg på bloggfronten nu märker jag :P men det är mycket på jobbet, på fritiden flänger jag hit & dit vilket gör att jag inte får så mycket tid över till bloggningen.
Men efter den 9 nov(min födelsedag) tror jag att ja kommer få lite mer tid över, eftersom jag endast önskar mig bidrag till laptop (vilket jag hoppas på att få :P ) så kan jag sitta i mitt rum o knåpa ihop något.
Då blir det mer dagens outfit, har massor nytt att visa! har hittat det ultimata baslinnet! it´s sooo perfect! prisvärt också! :)

måste försöka komma på nån snygg bloggdesign. men ja suger på sånt :P haha. kanske nån som kan hjälpa mig? :P iofs har kenza skrivit några inlägg om blogghjälp, kan försöka mig på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback