och så sitter jag här, alldeles ensam!

Jag befinner mig fortfarande på jobbet i skrivande stund. de sista medarbetarna har precis gått. slutar 22.10. Rätt skönt faktiskt att kunna varva ner lite. Lyssnar på lite musik, dricker cola & chillar lite. (jag som skulle vara nyttig, har smällt i mig 2 st 33 cl cola idag..ajaj!)


Idag åt jag kvällsmat(första gången jag gjorde "krilles special" helt själv! mumma!) ute på jobbets terass :) klockan var då runt 17 & det var fortfarande underbart väder ute!Solen stod fortfarande ganska högt upp på himlen & strålarna värmde(värmde lite extra eftersom majoriteten av min outfit bestod av svart.)  Satt ute hela rasten, dvs 45 min :) underbart! tog en mobilbild som jag laddar upp när jag kommer hem sen(om ja hinner.) 


:)



här kommer bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback