ofrivilligt!

just nu sitter jag & käkar lite frukost. närmare bestämt knäckemacka(skinka &paprika), vindruvor, cola & nyss åt ja en halv(!) chokladboll. (hinner inte fix gröt!)
ska snart dra till gymmet en sväng innan jag beger mig till jobbet :/
igår en timme innan jag slutade så kom både coachen & chefen fram till mig & frågade om jag kunde jobba idag 9-15. ingen annan kunde så jag var typ deras sista hopp. det slutade med att jag sa ja. dock jobbar jag bara 11-15 + att jag får pengar till parkering. (har ju redan lagt ut över 100 kr i parkering denna vecka vilket jag anser förmycket.
får väl se detta som lite extra cash nu tills löningen den 25e samt att det är dåligt väder ute....

Kommentarer
Postat av: Gabriella

god morgon har du sovit gott?
hehe vilken nyttig frukost:P

Postat av: emma

Ja otroligt nyttig frukost ;) hihi.
Men självklart får man unna sig något sådant ibland, speciellt eftersom du skulle till gymmet ändå ;D hihi

2008-04-12 @ 09:52:49
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-04-13 @ 09:33:57
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback