piratfest!

Arrrgh! I lördags befann jag mig på piratfest krilles kusin reidar. Precis innan hände lite grejer som gjorde att jag inte hade lust att hänga med. Gjorde det tillslut(va ju redan utklädd också!)
Jisses vad anordnat det var!
hela lägenheten var utsmyckad. Den mesta inspirationen var hämtad utav Pirates filmerna.
utsmyckningen bestod bla av ett

badkar fyllt med vatten,stenar,snäckor,plastsköldpaddor osv.
flaskpost,kikare,kartor, skattkista,piratmusik,

tilltugg fanns även. Grunden va soppa med plock till så man kunde göra sin egna soppa. just soppa känns ganska pirataktig när de är ute till sjöss :P

Reidar hade även tillverkat en kompass som jack sparrow har i filmerna! Det om nåt säger väl hur amtitiöst det var!

Jag vann även en tävling :D man skulle leta efter en nyckel som låg gömd någonstans i lägenheten. nycken gick självklart till skattkistan.(det var inte så att folk verkligen letade som tokar efter nykeln till en början.) Det roligaste var att jag skulle gå på toa för att ja vart så nödig & då ville min pojkvän hänga med på toa & leta efter skatten samtidigt som ja kissade. Jag lyckades iallafall komma in ensam på toan & kom på att det kanske låg i badkaret under stenarna & snäckorna. Yes it did :D så jag vann skattkistan med innehåll av 2 shotglas & ett coolt sugrör med döskallar på. nice :P

lite bilder från festen iallfall!





p.s. krilles kusin reidar är han bläckfisken som är med i andra filmen utav piratestriologin.. Han har gjort sin kostym helt själv. tog ungefär 1-2 mån att göra. han har sytt på varenda liten snäcka & allt annat HELT själv!
Det var även han som vann platens stora halloweenutklädnadstävling & vann 10.000 kr!
måste bara visa en bild på honom där han va
hellboy


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Du kanske får satsa på ett par Keds. Annars har jag sett att Din Sko har sådana :)

Postat av: Linda

hjälp.. Krille såg helt läskig ut!

2008-04-03 @ 13:07:32
URL: http://lmlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback