räkfrossa på roxen

igår hade vi "sommarfest" på jobbet. Det började med en välkomstdrink inne på kontoret & därefter bar det iväg med bussar till Berg & göta kanal. Vi delades in i olika bordsplaceringar & jag blev en Björn. Det delades ut tävlingspapper där vi skulle gissa vem som gjort vad på jobbet, tex "vem råkade tända eld på sin sko på eftermiddagsfika eller vem har snott doftblocken från toaletterna"

därefter vart det räkfross på hög nivå. vi var 4 pers vid vårat bord & smällde i oss hela tre skålar fulla med räkor, mums!
Resten av kvällen får sammanfattas med trubbadurer,san fransisco, skratt,slussar,roliga kort mm.
summa sumarum så var det en riktigt bra kväll.

Jag valde att åka hem direkt efter båtturen eftersom jag skulle upp & jobba kl 8 idag.,

kvällens roligaste var dock att jag blev skjutsad till jobbet av pappa & det såg några utav mina kollegor det MEN de tror att det är min pojkvän som har skjutsat mig. Fräsch pappa?

Lite bilder:















& kvällens klädsel vad:



klänning från acne,kavaj,pumps,strumpbyxor & nya kuvertväskan(allt svart) sned knut

Kommentarer
Postat av: Patrik Wallin

Vad mysigt du verkar ha haft det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback