uttråkad till max!

usch! det är fredagkväll & jag jobbar till 22.10 varav de 2 sista timmarna sitter jag HELT själv! egentligen skulle jag jobbat till 21.15 idag(allså slutat om 30 min) men personen som skulle jobba den tiden va sjuk så jag erbjöd mig att jobba till 22.
När jag kommer till jobbet idag så är vi MAX 10 pers(ord ska vi vara ca 20) totalt. varav typ 6-7 av dem sluta kl 17! förstår inte hur chefen/coachen tänker när de låter så många gå så tidigt. visst en del är sjuka & det är inget man kan rå för.
Nu när det är så många som slutar till hösten också så borde de faktiskt anställa nytt folk! Men vem vill egentligen jobba här? Jag tror faktiskt att ryktet har spridit sig tillräckligt för att folk inte skulle vilja vara intresserade.

Lindorff är ju inte med i facket för tillfället, men nu i höst någon gång ska de skriva på avtal efter att alla vi medarbetare kräft ett medlemsskap, Ärligt talat tror jag att det inte kommer bli så mycket större skillnad än vad det är nu. Ingen löneförhöjning att hurra för(löneförhäjningen nu i maj va 3 kr i timmen - jisses vad mkt pengar, som andreas förut sa " höjningen täcker inte ens det som jag lägger ut på att ha min parkering här" )

jaja, ska sluta klaga nu. jag har faktiskt ett jobb. bättre än inget alls. trots det kan ja ju inte "låta bli" att känna att det är dags för mig att gå vidare. Är sugen på att plugga något, fast vad? En rolig & bra KY utbildning skulle inte sitta fel. vet inte om ja vill läsa på universitetet. framtiden får utvisa helt enkelt.

flytta hemifrån vill jag med göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback