god jul i efterskott

Idag började mellandagsrean på "riktigt" i linköping. solo hade medlemsrabatt på 50-70% på allt i hela butiken mellan kl 09-10. Givetvis var jag på plats för att haffa tag i det jag spanat in tidigare under hösten. Jag lyckades för en gångs skull med att inte komma hem med massor av impulsköp. Dock var det en aningen svårt att välja mellan allt snyggt som jag också ville ha men inte köpte. Jag är nöjd &glad ändå :)

Detta kom jag hem med :



1. röd klänning från acne.(bättre bild finns här) funderar på ett snyggt nitbälte i midjan istälet för orginalet.
2. blålila kjol även den från acne. Sitter som ett smäck.är sugen på den i rött också,hoppas den reas ut på hemsidan :) (bättre bild finns här.)
3. ullkofta från blank. från början fannsdär stora axelvaddar men de klippte jag enkelt bort. En perfekt baströja!

Just det. passade även på att förnya mitt telenorabbonemang så jag skaffade en ny mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback