Februari

Som så många andra bloggare har jag tänkt att börja med månadens lista ( dock ska min inte bara handla om mode.)
SO here we go!

♥ en vit knälång skjortklänning,helst den från ann-sofie back(rea på branten.) dock är den slutsåld :(

♥ en röd kjol! jag måste ha en röd kjol

♥ pojkarna har kommit hem från deras resa! party all night long!

♥ komma igång ordentligt med träningen! svettet ska lacka!

♥ alla hjärtans dag(1½ år!)

♥ tishor med tryck!

♥ blommiga skor

♥ lugg(igen?) eller inte? känner mig väldigt kluven!

♥ kjolar & klänningar i alla dess former!

vad står det på era listor?


Kommentarer
Postat av: Anette

Det stod i Corren att Monki skulle öppna här. Sen har jag för mig att jag läste på nätet att de skulle komma hit i februari. Men det är ju nu... Vet tyvärr inte mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback