alltid ute i sista sekund!

idag var jag väl inte sen idag(allså stressa på morgonen till jobbet för att komma i tid)
istället försov jag mig & vaknade halv 9! (började klockan 08.00) OJ!
snabbt ringa med hes röst till min chef & säga att ja kommer som en pil. men frukost är självklart prioriterat. så 1 timme efter att jag vaknade kom ja inrusandes till jobbet. som tur var fick jag låna bilen till jobbet(3e dan irad, ajaj dyrt - totalt 90:- í parkeringspengar :S ) annars om jag tagit bussen hade ja kommit mkt senare.

men det va på sättovis bra ändå att ja har bilen idag, då hinner ja ut till ikea, shoppa lite på systemet,åka hem, äta nåt snabbt,göra sig lite iordning & sedan ta bussen ner till stan, möta upp de andra utanför cosmic för att sedan bowla & partaja lite.

:P

p.s. alla på jobbet frågar alltid om ja är trött(eller att jag ser jättetrött ut) när ja inte har något smink :O hmmm...pik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback