bags&shoes

ja det blev lite shopping idag med...
från början hade jag siktet inställt på den blommiga minimarket jackan(som kom ut förra året, hoppades på kanonrea på den - ja det finns faktiskt en affär i linköping som har detta i sortimentet,säger dock inte vilken ;) mohaha! ) dock fanns det ingen sådan kvar, istället hittade jag klänningen från samma kollektion, 1500:- på rea. nä inte direkt lockande.
självklart kom jag hem med något annat istället....




2 st kuvertväskor i den större sizen samt ett ugglehalsband - bianco
ja tycker att väskorna ser lite vintage ut, dock är ja inte helt 100% säker på att behålla den röda.vad tycker ni?

lila remmpumps, H&M(lite "strippiga") 

Kommentarer
Postat av: malle

Ok, maila [email protected]
skriv vad du vill ha för fäger, om det e några speciella bilder osv. samt din bloggadress så jag kan hålla reda på allt=) (msn funkar också bra )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback