fyndat!

idag precis lagom till löning blev det lite förmiddagsshopping innan jobbet. JAG VILL VERKLIGEN HA VÅR! tänk att få strosa runt & köpa vackrapumps,sandaler,klänningar,skjortot,kjolar,toppar,brillor osv! gah!
idag fick det bli 50/50 fanns lite kvar på rean som åkte med hem.

detta kom jag iallafall hem med:



blommiga skor : H&M 298:-
skärp : H&M 98:-
ankelboots : Åhlens, vagabond (lite hopeaktiga enligt mig.) 299:- rea (ordpris 900:- )
kuvertväska :  MQ ,friis & company 129:- (ordpris 300:- )
+ ett halsband & bh

jag är trots allt nöjd med dagens skörd. hittade snyggaste stövlarna på scorett, dock ordinarie pris 1800:- ridstövleinspirerade, dock kändes det väldigt onödigt.
jag måste få tag i en snygg röd kjol! så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Olivia

vilka söta skor med kilklack. =)

Postat av: Anette

Gillar de blommiga skorna!

2008-01-30 @ 21:24:33
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback