jag får skylla mig själv!

imorse när ja vaknade var jag så hes att jag inte kunde få fram ett ord. dock var ja tvungen att få fram rösten & få liv i broshan eftersom han försovit sig till skolan.
sen  stressäta,mata kaninen & packa.
mitt i all stess vimsade jag till det totalt.
sprang ut o matade kaninen i tofflor,sen in snabbt, packa in i bilen,låsa osv.när vi skulle dra så kom ja på att ja glömt cdskivorna vi skulle lyssna på i bilen. snabbt in & hämta sen köra iväg.
när vi kom ut från gården kom ja på att ja hade på mig tofflorna(som är såå fula & flera strl förstora.) snabbt vända, åka hem byta skor, åka iväg igen.
åka fort till krille, hämta religionsbok(ska börja läsa religion på komvux imorn). sen släppa av bror, åka till gymet.

efter 30 min på gymet höll ja på att svimma av blodsocker fall(kanske inte så bra att träna när man inte känner sig helt 100) dock hann ja ta mig till toan & sätta mig ner på golvet. jimmica blev en aningen rädd där. men efter 10 min så va ja på benen igen & vi fortsatte lyfta skrot.
sen ta snabbdusch&bastu för att sedan släppa av jimmica i valla, sen snabbt till jobbet, höll på att glömma & låsa bilen, kasta i mig maten & börja jobba.

efter ett tag mådde halsen sämre,huvudvärken kom,pannan blev varmare.
efter två panodil så mådde ja mkt bättre & nu sitter ja här på jobbet, drygt 2 timmar.
sen stupa i säng!
men ja hoppas ändå på sättovis att jag är sjuk imorn :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback