party & the sims

helgen har varit relativt lugn. i fredags kom krille över för lite mys. lördagen skulle från början vara rätt lugn, satt & spelade the sims efter att ja skjutsat hem krille. tina ringde dock & det blev party i berg med massor skånska pågar. förstod ungefär hälften av vad de sa :P haha! väl inne i stan ville hälften till platens & andra hälften till platå. vi enades om platens. tråkigt nog så va musiken skum & det va alldeles fööör mkt folk. blev att jag o sofie drog över till platå. synd att vi inte gick dit från början, för vilket drag det var det! mkt mer folk man kände också. drog förengångsskull vid halv 3, stötte på alla de andra på fivan för lite fyllekäk. taxi hem med en galen chaffis. han körde som en idiot.

idag söndag har jag spenderat större delen av tiden med datorn i knät & spelat the sims. spelade alltid det för ett par år sedan & nu är jag fast igen. det är verkligen beroendeframkallande. haha

nä back to the sims!


tina & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback